Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:13:03 GMT

همدان| نظارتی بر قیمت کالاها در نهاوند صورت نمی‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۴۹۵۰/همدان_نظارتی_بر_قیمت_کالاها_در_نهاوند_صورت_نمی_گیرد

همدان| نظارتی بر قیمت کالاها در نهاوند صورت نمی‌گیرد

فرماندار نهاوند گفت: روی قیمت کالاها در نهاوند هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد و همین امر باعث افزایش قیمت‌ها اجناس و کالاها در بازار نهاوند شده است. ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند، مراد ناصری شامگاه شنبه در جلسه شورای آرد و نان و کمیته تنظیم بازار شهرستان نهاوند، اظهار داشت: بازار نهاوند وضعیت خوبی ندارد و قیمت اجناس و کالاها خصوصا اقلام خوراکی و میوه در بازار نهاوند سلیقه‌ایی تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قیمت‌های متفاوت اجناس و اقلام خوراکی در بازار شهرستان نشان می‌دهد که بر قیمت این اجناس هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد و همین امر موجب نارضایتی مردم شهرستان شده است.

ناصری افزود: تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید پای کار بیایند و نظارت و بازرسی‌ها  بر بازار و قیمت کالاها باید به صورت مستمر انجام شود تا با تنظیم قیمت کالاها و اجناس آرامش به مردم باز گردد.

وی عنوان کرد: تاکنون نظارت بر بازار و قیمت کالاها خصوصا اقلام خوراکی و ‌میوه در شهرستان ضعیف بوده است ولی از امروز به بعد این کوتاهی را نمی‌پذیرم و دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه پاسخگو باشند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در بخش‌های مختلف شهرستان نیز با نظارت بخشدارها و اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید نظارت بر بازار و قیمت کالاها در دستور کار قرار بگیرد.

ناصری با اشاره به وضعیت نامناسب نظارت بر حوزه آرد و نان شهرستان، گفت: متاسفانه در حوزه آرد و نان شهرستان نیز نتواسته‌ایم رضایت مردم شهرستان را جلب کنیم و در حوزه آرد و نان شهرستان حلقه مفقوده‌ایی به نام نظارت وجود دارد.

وی تاکید کرد: نظارت بر نانوایی‌ها در شهرستان ضعیف است و باید در این زمینه وقت بگذاریم و کار کنیم.

ناصری اظهار داشت: اکثر نانوایی‌های آزاد پز در شهرستان کیفیت بهتری نسبت به نانوایی‌های دولتی دارند و جریمه این نانوایی‌ها در بهتر شدن کیفیت نان هیچ تاثیری ندارد و این وضعیت باید مدیریت شود.

وی تصریح کرد: وجود تعداد بالای نانوایی‌های خانگی و سنتی در سطح شهرستان هم تهدید و هم فرصت است و تاکنون این نانوایی‌ها نیز در شهرستان مدیریت نشده‌اند.

فرماندار نهاوند افزود: نانوایی‌های سنتی در شهرستان باید ساماندهی شوند و نانوایی‌هایی که شرایط مطلوب و مناسب را ندارند باید حذف شوند و سایر نانوایی‌هایی باید در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۴۹۵۰/همدان_نظارتی_بر_قیمت_کالاها_در_نهاوند_صورت_نمی_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: