Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@11:22:18 GMT

فعالیت طلاب ۲۰ کشور جهان در عرصه‌های مختلف تبلیغی در جامعه الزهرا(س)

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۸۲۳/فعالیت_طلاب_۲۰_کشور_جهان_در_عرصه_های_مختلف_تبلیغی_در_جامعه_الزهرا_س

فعالیت طلاب ۲۰ کشور جهان در عرصه‌های مختلف تبلیغی در جامعه الزهرا(س)

مدیر جامعه الزهرا گفت(س) گفت: هم‌اکنون ۶۰ نفر از ۲۰ کشورهای مختلف دنیا در بخش‌های مختلف تبلیغی و آموزشی در جامعه الزهرا(س) در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ سید محمود مدنی ظهر امروز در چهارمین دوره تخصصی هم‌اندیشی دانش‌آموختگان بین‌المللی جامعه الزهرا (س)که در این مدرسه علمیه برگزار شد با تبریک اعیاد ماه شعبان اظهار داشت: رویکرد اصلی جامعه الزهرا(س) استفاده از ظرفیت‌های داخلی این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جامعه الزهراء(س) با اشاره به مشکلات دوران صدر اسلام گفت: در صدر اسلام مسلمانان با انواع و اقسام فشارها و تنگناها سیاسی و اقتصادی روبه‌رو بوده‌اند که اغلب از سوی منافقان و دشمنان ظاهری اسلام به مسلمان تحمیل می‌شد.

مدنی بابیان بروز سختی‌ها و گرفتاری‌های بشر در دوره آخرالزمان خاطرنشان کرد:هرچند میزان فشارهای سیاسی و اقتصادی دوران صدر اسلام بسیار زیاد بوده اما فشارهای روحی و روانی و مشکلاتی از این قبیل در آخرالزمان قطعاً بیشتر است که علت اجر فراوان مؤمنان در آخرالزمان نیز به خاطر همین مسئله است.

مدنی بابیان دشواری حفظ دین در این برهه از تاریخ بشریت افزود:میزان هجمه‌ها، فسادها و بداخلاقی‌های مختلف در این دوران بسیار زیاد شده است و انسانی که در این منجلاب‌ها بتواند زندگی سالمی داشته باشد کار بزرگی کرده است.

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه میدان جنگ امروز در مقایسه با سابق تغییر کرده است خاطرنشان کرد: فردی که باتحمل تمامی مشکلات درصدد اصلاح جامعه برمی‌آید و با مجاهدت‌ها و تحمل سختی‌ها سبب حفظ دین در بین مردم یک جامعه می‌شود اجر 50 شهیدی دارد که در رکاب پیامبر اکرم (ص) به شهادت رسیدند و خون خود را فدای این پرچم مقدس کردند.

مدنی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بااینکه «من بین دو جاهلیت خلق شدم و جاهلیت دوم بدتر از اولی است» تصریح کرد: دلیل این بدتر بودن این است که فرمودند اگر دین کسی در آخرالزمان سالم بماند عمل او ثواب 50 شهید را دارد زیرا انسان‌های آخرالزمان باری را تحمل می‌کنند که مهاجران آن را تحمل نکردند که بخش عظیمی از آن مربوط به شبهات فراوان و بروز پدیده‌های فراوان اجتماعی است.

مدیر جامعه الزهرا(س) بابیان رویکرد اساسی جامعه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: در دو بخش بین‌المللی و داخلی ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که با برگزاری همایش‌ها و نشست‌های هم‌اندیشی باید درباره آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شود.

مدنی با اشاره به ارزش فراوان کارهای تبلیغی تأکید کرد: کسی که برای ابلاغ پیام دین از خانه و کاشانه خود به شهرها و روستاهای دوردست برود مصداق کاملی از مهاجر فی سبیل الله است و در حکم فردی است که به ندای هل من ناصر امام حسین(ع) لبیک گفته است.

مدیر مدرسه علمیه جامعه الزهرا(س) با ابراز خرسندی از روند اجرای برنامه در جامعه الزهرا(س) عنوان کرد: لازم است این نوع برنامه‌ها به‌صورت مستمر در جامعه الزهرا(س) تشکیل شود همچنین هم‌اکنون 60 نفر از 20 کشور از فارغ‌التحصیلان جامعه الزهرا(س) در عرصه‌های مختلف تولید آثار، تبلیغ و برگزاری مراسم و هیئت‌ها و مراکز علمی در حال فعالیت است.

مدنی بابیان اینکه جامعه الزهرا(س) بنا نیست تبدیل به کانونی شود و دیگران از این مجموع استفاده کنند، افزود: بهترین رویکرد این است که هرکدام خود منبع و کانون برای هدایت باشید.

مدیر مدرسه علمیه جامعه الزهرا(س) با اشاره به حمایت و پشتیبانی همیشگی مدیران از طلاب جامعه الزهرا (س) تأکید کرد: رسالت و هدف مهم مسئولان جامعه الزهرا (س) مدیریت و پشتیبانی از طلاب و مبلغانی است که در جامعه الزهراء به کسب علم اشتغال دارند.

انتهای پیام/

R7854/P1384/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۲۳/فعالیت_طلاب_۲۰_کشور_جهان_در_عرصه_های_مختلف_تبلیغی_در_جامعه_الزهرا_س را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: