Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@20:29:46 GMT

تله‌کابین واحد علوم تحقیقات تا شهریورماه بهره‌برداری می‌شود / پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۲۸/تله_کابین_واحد_علوم_تحقیقات_تا_شهریورماه_بهره_برداری_می_شود_پیشرفت_۹۸_درصدی_پروژه

تله‌کابین واحد علوم تحقیقات تا شهریورماه بهره‌برداری می‌شود / پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: تله کابین واحد علوم تحقیقات شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اقبال شاکری رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد گفت: پروژه ایجاد تله کابین علوم تحقیقات ۹۸ درصد پیشرفت داشته است و ۲ درصد باقی مانده این پروژه مربوط به یکی از ایستگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: گروه خارجی برای انجام کار‌های تست و چک این پروژه درحال فعالیت هستند.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد عنوان کرد: تله کابین واحد علوم و تحقیقات بخشی از سامانه حمل و نقل درون دانشگاهی خواهد بود.

شاکری خاطرنشان کرد: همچنین قرار است این تله کابین به هتل فرهیختگان دانشگاه متصل شود که براین اساس کاربری گردشگری نیز خواهد داشت.

وی گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با رئیس واحد علوم تحقیقات درخصوص مطالعات مربوط به هتل فرهیختگان برای نحوه بهره برداری و اعلام فرخوان برای سرمایه گذاران داشتیم.

رئیس مرکز عمرانی، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا شهریورماه امسال تله کابین واحد علوم و تحقیقات به بهره برداری رسد.   منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۲۸/تله_کابین_واحد_علوم_تحقیقات_تا_شهریورماه_بهره_برداری_می_شود_پیشرفت_۹۸_درصدی_پروژه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: