Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:20:55 GMT

جشنواره بین المللی زیبایی اسب اصیل در کرمانشاه برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۲۶۵۳۳/جشنواره_بین_المللی_زیبایی_اسب_اصیل_در_کرمانشاه_برگزار_می_شود

جشنواره بین المللی زیبایی اسب اصیل در کرمانشاه برگزار می شود

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛جشنواره بین المللی ایکاهو از 7 تا 11 تیر در دو بخش اسب عرب و اسب کرد در کرمانشاه برگزار می شود.

انتخاب زیبایی اسب اصیل عرب از تاریخ 7 تا 9 تیر و انتخاب زیبایی اسب اصیل کرد از 10 تا 11 تیر توسط داورانی از کشورهای اروپایی در استادیوم 15 خرداد شهر کرمانشاه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصالت و خلوص، فنوتیپ ظاهری، اخلاق، فرمان پذیری و تربیت اسب به عنوان ملاک های انتخاب زیباترین اسب اصیل در این جشنواره مورد توجه قرار دارد.

در این دوره از جشنواره 150 راس در بخش اسب کردی و 200 راس در بخش اسب عرب حضور دارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۲۶۵۳۳/جشنواره_بین_المللی_زیبایی_اسب_اصیل_در_کرمانشاه_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: